Registriraj se
cc

Izmenjava
 












  • Logo(1)
  • razlika v ceni ....(3)
  • Dreamweaver vrašanje(7)
  • Delo dobi...(1)
  • Iščemo arhitekturne projektante!(0)
  • Okus 51. beneškega bienala umetnosti (0)
  • Splet 2.0? (0)
  • Reason - Šola z razlogom 5. del (1)
  • Animiran metulj (0)
  • Reason - Šola z razlogom 4. del (0)
  • Taktike & praksa: Seminar novomedijske umetnosti (0)
  • Povabilo k sodelovanju na festivalu HAIP10 (0)
  • Apple iPad: odiseja v vesolju? (0)
  • Game Developers Conference San Francisco 2010 (0)
  • Google Chrome Beta za Mac in Linux ter razširitve (0)

  •      
     
    Animiran metulj Kako narediti iz katerekoli slike metulja animirano sliko, na kateri bo metulj mahal s krili?
    Avtor/ica: BoGo
    Ogledov: 11474
    Komentarji: 0
    Priljubljene: 1
       
    Znalci > 2D grafika > ImageReady > Animiran metulj
       

    Odpremo sliko metulja in označimo samo telo metulja brez kril.
       

    Telo kopiramo in prilepimo v ImageReady kot nov layer.
       

    V PhotoShopu izberemo sedaj samo krila in jih kopiramo v novo sliko.
       

    Krila skopiramo tudi v ImageReady kot nov layer, z Magic Wand (tolerance 0 ali 1) v ImageReady označimo vse belo ozadje na layerju s krili in nastavimo Feather vrednost (v meniju Select) na 1 ter izbrišemo belo ozadje metuljevih kril (del).
       

    Da popravimo še bledenje okoli trupa, označimo v layerju s krili s pravokotno izbiro področje okoli trupa ter ga izbrišemo brez feather-ja.
       

    V PhotoShopu sedaj zožimo sliko za 6 pikslov, pri tem moramo paziti, da "Constrain Proportions" ni vklopljen. V polje "Width" vnesemo 6 pikslov manjšo vrednost (v našem primeru iz 94 na 88). Dobro je, če je vrednost vedno parna. "Height" polje pa mora ostati prazno.
       

    Nova, zožena krila skopiramo v ImageReady in na enak način kot v korakih 4 in 5 odstranimo belino okoli kril. Ko označujemo z Magic Wandom, označimo tudi transparentni prostor na straneh.
    Nato naredimo nov Frame v podoknu Animation in za novi frame določimo, da bo viden samo layer trupa in novi layer. Za prvi frame pa določimo, da bo viden trup metulja in layer s širokimi krili.
       

    V Photoshopu sliko znova zožimo za 6 pikslov in celotni postopek korakov 6 in 7 ponavljamo, dokler nimamo pripravljenih najozkejših kril (oz. kril, ki so najbolj dvignjena). Vedno naj sta na novem frame-u vidna samo trup in ožja krila.
       

    Sedaj dupliciramo enako število frameov v oknu Animation, kot smo jih naredili do sedaj. Za vsak nadaljnji frame pa določamo, da sta vidna samo trup in layer z vedno širšimi krili.
       

    Ne pozabimo tudi nastaviti hitrost izvajanja vsakega frame-a (v našem primeru na 0,1 sekunde).
    Če bi sedaj shranili gif (File -> save optimized as), sicer že dobimo metulja, ki maha s krili, vendar pa maha preveč enakomerno kot da bi bil robot.

    slika
       

    Zato porihtamo, da metulj pospeši pri dvigovanju kril in upočasni pri spuščanju. Kako? Preprosto. Dodamo en frame z malo manj zoženimi krili. Ne bojte se, če več nimate originalno širokih kril. Skopirajmo layer z najširšimi krili (v našem primeru Layer2) v Photoshop (Izberemo Layer 2, Magic Wand - z desno kliknemo in izberemo "Select All", Copy, v PhotoShopu File - New - OK, Paste).
       

    V PhotoShopu zožimo krila samo za 2 piksla (v našem primeru iz originalne širine 94 na 92 piksla).
       

    Na enak način kot v korakih 11 in 12 skopiramo ta "delno zožena" krila v ImageReady. V podoknu za animacijo dupliciramo prvi frame in na dupliciranem določimo, da sta vidna samo layer s trupom in na novo skopirani layer. Pozorni moramo biti tudi, da novo skopirani layer ne bo viden v vseh ostalih frame-ih.
       

    Naredimo še en duplikat pravkar narejenega frame-a in ga povlečemo na predzadnje mesto.
       

    Slika je pripravljena. Lahko jo še poljubno rotiramo in odvečni rob odrežemo.
    Končni rezultat izgleda tako:

    slika
       
    Znalci > 2D grafika > ImageReady > Animiran metulj