Registriraj se
Artservis1

Izmenjava
 












  • Logo(1)
  • razlika v ceni ....(3)
  • Dreamweaver vrašanje(7)
  • Delo dobi...(1)
  • Iščemo arhitekturne projektante!(0)
  • Okus 51. beneškega bienala umetnosti (0)
  • Splet 2.0? (0)
  • Reason - Šola z razlogom 5. del (1)
  • Animiran metulj (0)
  • Reason - Šola z razlogom 4. del (0)
  • Taktike & praksa: Seminar novomedijske umetnosti (0)
  • Povabilo k sodelovanju na festivalu HAIP10 (0)
  • Apple iPad: odiseja v vesolju? (0)
  • Game Developers Conference San Francisco 2010 (0)
  • Google Chrome Beta za Mac in Linux ter razširitve (0)

  •      
     
    Nalaganje besedila iz *.TXT datoteke Dolgo sem premišljeval kakšna je najboljša in najlažja rešitev za spreminjanje teksta v flashu.Seveda način je da odpreš flash datoteko in spremeniš napisano, vendar mislim, da boste s tem znalcem si
    Avtor/ica: baz
    Ogledov: 4167
    Komentarji: 10
    Priljubljene: 2
    Avtor/ica znalca je priložžil/a dodateko, ki jo lahko snamete tukaj. Priloga vam bo v pomoe pri branju znalca (najpogosteje je v prilogi izvorna datoteka).
    Velikost priloge je 7 kb.
     
       
    Znalci > 2D grafika > Flash > Actionscript > Nalaganje besedila iz *.TXT datoteke
       

    Ta znalec bo napisan za dva načina loadanja teksta iz *.TXT datoteke: prvi bo, da nalaganje sprožimo s pritiskom na gumb, drugi pa ta, da se avtomatsko naloži že ob zagonu. Za ta znalec bomo potrebovali: Dynamic text box, gumb poljubnega designa, dve .txt datoteke (imena bodo navedena kasneje), ter tri layerje (actions,text box in gumb).
       

    Najprej bomo naredili text box, na layerju z imenom text box. Narišemo poljubne velikosti vendar naj ostane nekje še prostor za gumb. Nastavimo poljubno pisavo in velikost, v properties pa nastavite na multiline (slika). In ga poimenujemo moj_text.
       

    Narišemo gumb, na layerju gumb. Seveda mislim, da je odveč govorit da je ta gumb symbol button.
       

    Delovno okolje imamo pripravljeno, sedaj si moramo pripraviti še dve .txt datoteki, ki morata obvezno biti v istem direktoriju kot se nahaja naš *.swf datoteka. Naredimo dve datoteki, prvo z imenom zacetni_tekst.txt, druga pa z imenom priklicani_tekst.txt. Odprite datoteko zacetni_tekst.txt s katerim koli editorjem najlažje z notepad in vpišite zacetni=, za enačajem vpišite poljubni tekst in shranite, enako storite z priklicani_tekst.txt, vendar tukaj vpišite priklicani=.
       

    Pripravljeno imamo vse, zdaj samo dodamo še nekaj actionskripta in stvar je gotova. Če še niste v Flashu odbrizite tja. Pojdimo na layer actions na frame 1 in odprimo actionscript (F9) in vpišite naslednjo kodo:

    //s to komando nam je omogočeno spreminjanje teksta s pomočjo tako imenovanih html tagov moj_text.html = true;

    //naloži tekst iz datoteke zacetni_tekst.txt ob zagonu text1 = new LoadVars(); text1.onLoad = onzacetni; text1.load("zacetni_tekst.txt"); function onzacetni() { moj_text.htmlText = text1.zacetni; }

    //naloži tekst iz priklicani_tekst.txt, vendar ga ne prikaže dokler ne stisnemo na gumb text2 = new LoadVars(); text2.load("priklicani_tekst.txt");

    Poleg komand na framu 1, moramo dodati še komadno na gumb, kar bo priklicalo tekst iz datoteke »priklicani_tekst.txt«. Klik na gumb in odprimo actionscript (F9). Vpišimo:

    //prikliče tekst iz priklicani_tekst.txt v text box on (press) { moj_text.htmlText = text2.priklicani; }

       

    Shranimo in pogledamo naš izdelek. Kot ste videli sama izdelava ni pretirano težka, vendar je stvar izredno uporabna, saj nam omogoča enostavno spreminjanje teksta brez nepotrebnega odpiranja in spreminjanja samega flash dokumenta.
       

    Kot ste opazili je pisava v enem primeru odebeljena, v drugem pa poševna.V originalni datoteki lahko v *.TXTdatotekah najdete ta dva primera html tagov, ostale pa lahko napišem ce bo zainteresiranost ali pa malce pobrskajte po internetu oziroma v flash helpu.
       
    Znalci > 2D grafika > Flash > Actionscript > Nalaganje besedila iz *.TXT datoteke