Registriraj se
cc

Izmenjava
 












  • Logo(1)
  • razlika v ceni ....(3)
  • Dreamweaver vrašanje(7)
  • Delo dobi...(1)
  • Iščemo arhitekturne projektante!(0)
  • Okus 51. beneškega bienala umetnosti (0)
  • Splet 2.0? (0)
  • Reason - Šola z razlogom 5. del (1)
  • Animiran metulj (0)
  • Reason - Šola z razlogom 4. del (0)
  • Taktike & praksa: Seminar novomedijske umetnosti (0)
  • Povabilo k sodelovanju na festivalu HAIP10 (0)
  • Apple iPad: odiseja v vesolju? (0)
  • Game Developers Conference San Francisco 2010 (0)
  • Google Chrome Beta za Mac in Linux ter razširitve (0)

  •      
     
    Lastni animiran kurzor Verjetno ste se že kdaj kje zasledili, ko ste zasurfali na kakšno stran, da je tam kurzor drugačen kot ta navadna, puščobna, bela puščica. No jaz sem :). Rezultat tega je tale znalec.V njem je razlože
    Avtor/ica: Baz
    Ogledov: 2091
    Komentarji: 0
    Priljubljene: 0
    Avtor/ica znalca je priložžil/a dodateko, ki jo lahko snamete tukaj. Priloga vam bo v pomoe pri branju znalca (najpogosteje je v prilogi izvorna datoteka).
    Velikost priloge je 3 kb.
     
       
    Znalci > 2D grafika > Flash > Actionscript > Lastni animiran kurzor
       

    Najprej izdelamo gumb (če ga še nimate).V tem znalcu bomo uporabljali preproste oblike,ko pa boste sami oblikovali pa se potrudite in oblikujte oblike primerne vašim potrebam in okusu.Postopek izdelave je sledeč; na sceni narišemo pravokotnik poljubne velikosti in barve,ga označimo in se podamo v padajoci meni Insert>Convert to Symbol (F8), označimo Button in ga poljubno poimenujemo (v mojem primeru Gumb).Tako gumb imamo pripravljen.
       

    Sedaj se lotimo izdelave svojega kurzorja.Kliknemo Insert>New Symbol in označimo Movie Clip,ter ga poljubno poimenujemo (v mojem primeru Kurzor). Odpre se novo prazno okence, narišemo krog poljubne oblike in barve. Če želimo,da bo kurzor samo takšen (neanimiran), lahko tako pustite in preskočite naslednji odstavek in se odpravite direktno na točko 4.
       

    Če tega niste preskočili nadaljujte takole; označite Frame 1 in odprite Window>Actions(F9), na levi strani odpremo zavihek Actions>Movie Control in dvokliknemo na stop. Zapremo Actions oz. ga premaknemo. Z naslednjim korakom bomo naredili animirani kurzor. Desni klik na Frame 2 in izberemo Insert KeyFrame. Nato izberemo naš krogec in ga spremenimo v Graphic, postopek je isti kot izdelava Movie Clipa ali gumba z eno razliko, to je da izberemo Graphic, in ga seveda poljubno poimenujemo (Animirani kurzor). V tem znalcu bomo uporabljali Motion Tween (ki je podrobneje razložen v drugem znalcu), lahko pa uporabite kar koli drugega želite da bo vaš kurzor lepo animiran. Kliknemo na Frame 2 in v meniju Window>Properties, v okencu se nahaja Tween meni, kjer izberemo Motion. Desni klik na Frame 10 in izberemo Insert KeyFrame. Ker bi radi da naš kurzor spremni obliko ga bomo malce povečali, kliknemo na nas krogec (Frame 10 pa mora ostati potemnjen), gremo na Modify>Transform>Scale in ga povečamo. Naš krogec se bo postopno povečeval. Ker pa nočemo da se naš krogec poveča samo enkrat ampak, da to ponavlja, bomo še enkrat na framu 10 uporabili Actions, Window>Actions (F9), če ste ga prej zaprli. Odpremo zavihek Actions>Movie Control in dvokliknemo na goto izberemo Go to and Play in pod Frames upišemo številko 2, to bo omogočilo da se bo animacija vračala na Frame 2, namesto na Frame 1 kjer bi se ustavila.
    Koda naj bi izgledala takole:
    gotoAndPlay(2);
       

    Vrnemo se na začetno Sceno. Iz Library, Window>Library (F11) potegnemo naš Movie Clip (Kurzor) na sceno (pozicija ni pomembna). Sedaj samo še poimenujemo nas Movie Clip (v mojem primeru Kurzor), poimenujemo ga v Properties, kjer trenutno piše <InstanceName>. Da skrijemo prevzeti kurzor (pusta bela pušcica), odpremo Actions (krogec mora ostati označen), izberemo zavihek Objects>Movie>Mouse>Methods in dvokliknemo hide.
    Koda naj bi izgledala takole:
    onClipEvent(load){
    Mouse.hide();
    }
       

    Da bi uporabili naš kurzor odpremo Actions če še ni in izberemo zavihek Actions> Movie Clip Control in dvokliknemo na startDrag in v okence upišemo _root.Kurzor, obkljukamo še tudi Lock mouse to center.
    Končna koda naj bi izgledala takole:
    onClipEvent (load) {
    Mouse.hide();
    startDrag("_root.Kurzor", true);
    }
       

    Kurzor že delno deluje, potrebujemo animiranega; izberemo naš gumb in odpremo Actions, Objects>Movie>MovieClip>Methods in dvoklik na gotoAndPlay, v okence Objects vpišemo _root.Kurzor , v parameters pa 2. Kliknemo se na napis
    on (release) { in obkljukamo samo Roll Over. Animacija se začne če potegnemo preko gumba, da pa se animacija ustavi pa storimo tole; podobno kot prej, samo namesto Roll Over izberemo Roll Out in namesto gotoAndPlay izberemo gotoAndStop, prav tako pa namesto 2 izberemo 1.
    Končna koda naj izgleda nekako takole:
    on (rollOver) {
    _root.Kurzor.gotoAndPlay(2);
    }
    on (rollOut) {
    _root.Kurzor.gotoAndStop(1);
    }

       

    Za konec pa še napotek, lahko animirate tudi da se kurzor spremeni ob pritiski na gumb, ali kaj podobnega, ni omejeno zgolj na Roll Over ali Roll Out.
       
    Znalci > 2D grafika > Flash > Actionscript > Lastni animiran kurzor