Registriraj se
cc

Izmenjava
 












  • Logo(1)
  • razlika v ceni ....(3)
  • Dreamweaver vrašanje(7)
  • Delo dobi...(1)
  • Iščemo arhitekturne projektante!(0)
  • Okus 51. beneškega bienala umetnosti (0)
  • Splet 2.0? (0)
  • Reason - Šola z razlogom 5. del (1)
  • Animiran metulj (0)
  • Reason - Šola z razlogom 4. del (0)
  • Taktike & praksa: Seminar novomedijske umetnosti (0)
  • Povabilo k sodelovanju na festivalu HAIP10 (0)
  • Apple iPad: odiseja v vesolju? (0)
  • Game Developers Conference San Francisco 2010 (0)
  • Google Chrome Beta za Mac in Linux ter razširitve (0)

  •      
     
    Funkcija Fscommands V tem znalcu se bomo naučili, kako *.SWF datoteko povečati na celoten zaslon in še mnoge druge stvari. Za te stvari bomo uporabili fscommand.
    Avtor/ica: Flashogami
    Ogledov: 1962
    Komentarji: 0
    Priljubljene: 0
    Avtor/ica znalca je priložžil/a dodateko, ki jo lahko snamete tukaj. Priloga vam bo v pomoe pri branju znalca (najpogosteje je v prilogi izvorna datoteka).
    Velikost priloge je 3 kb.
     
       
    Znalci > 2D grafika > Flash > Actionscript > Funkcija Fscommands
       

    Najprej bomo naredili gumb na katerega se bo ob pritisku naša animacija povečala na celoten zaslon. Narišimo nek krog in ga spremenimo v simbol, gumb(desni miškin gumb, convert to symbol ali F8). Kot vrsta simbola izberemo button. Imenujmo ga Gumb. Ko to naredimo kliknemo z desno miškino tipko na Gumb izberemo Actions.
       

    V meniju Actions izberemo Actions/Browser/Network/Fscommand dvokliknimo na Fscommand in v meniju Commands for standalone player izberemo fulscreen[true/false]. Za "Command" se nam izpolni fulscreen, za "Parameters" se pa izpolni "true". V oknu Acitons piše koda: on (release) { fscommand("fullscreen", "true"); }. Datoteko, ki ste jo pravkar naredili shranite. Priporočljivo je, da si zapomnite kje se nahaja za kasnejšo uporabo.
       

    Zdaj lahko pogledamo, če naša koda deluje. Pritisnemo Shift+F12 in Flash nam izdela *.SWF datoteko. To datoteko poiščemo na disku in jo zaženemo. Odpre se nam Flash Player in ob kliku na gumb se nam (če smo vse prav naredili) naša datoteka poveča čez celoten zaslon. Ker ne vidimo več orodne vrstice pritisnemo Esc da se datoteka zmanjša na svojo prejšnjo velikost. Vrnimo se v Flash, da nadaljujemo z Fscommands. Naredili bomo še gumb za izhod iz naše datoteke. Narišimo en kvadrat in ga spremenimo v simbol, kot vrsto simbola izberemo button. Poimenujemo ga Gumb-Kvadrat. V Akcijah (Actions) izberemo Fscommand kot prej, vendar namesto Fulscreen izberemo Quit. Ali datoteka deluje se lahko prepričamo na isti način kot prej.
       

    Fscommands lahko uporabimo še za to, da se ob kliku na gumb, iz celotnega zaslona naša datoteka zmanjša na normalno velikost. (ob dvokliku na Fscommand pod Command napišemo fulscreen za parameter pa napišemo false). Z Fscommands lahko tudi dovolimo ali onemogočimo spreminjanje velikosti *.SWF datoteke (allowscale[true/false]). Z njimi lahko omogočimo ali onemogočimo prikaz menija (showmenu[true/false]) in še nekatere druge stvari, ki jih lahko najdemo v pomoči za Flash ali Macromediini uradni strani (http://www.macromedia.com/).
       
    Znalci > 2D grafika > Flash > Actionscript > Funkcija Fscommands