Registriraj se
cc

Izmenjava
 












  • Logo(1)
  • razlika v ceni ....(3)
  • Dreamweaver vrašanje(7)
  • Delo dobi...(1)
  • Iščemo arhitekturne projektante!(0)
  • Okus 51. beneškega bienala umetnosti (0)
  • Splet 2.0? (0)
  • Reason - Šola z razlogom 5. del (1)
  • Animiran metulj (0)
  • Reason - Šola z razlogom 4. del (0)
  • Taktike & praksa: Seminar novomedijske umetnosti (0)
  • Povabilo k sodelovanju na festivalu HAIP10 (0)
  • Apple iPad: odiseja v vesolju? (0)
  • Game Developers Conference San Francisco 2010 (0)
  • Google Chrome Beta za Mac in Linux ter razširitve (0)

  • Forum> programje & tehnika> Premikanje človeka v flashu
    Miki

    Član

    .:Premikanje človeka v flashu:. 03/12/2002, ob 19:33

    Kako naj v flashu naredim predmet ki se bo premikal in spreminjal obliko.(npr.Da človek skrči roko.

    Primer: http://www.3delavnica.com/portfolio/AriES/galerija/sk8.swf

    Stylee

    Član

    .::. 03/12/2002, ob 20:26

    aha, torej ti bi rad naredil neki takega kot je tam?
    tisto ni toliko komplicirano...
    najprej narišeš figurico ki bi jo želev animirat ter jo razrezes na vse dele ki bi jih zelev premikati ...
    ustvaris en movie clip (ga poimenujes recimo clovek) mu das istanco (recimo clovek) in not ustavis movie clipe s posameznimi deli ki jih zelis animirat, tako da zlozeni izgledajo kot celoten človek, vsakemu movie clipu das ime in istanco... naprimer telo, glavo, levaroka, desna roka, leva noga....
    V vsakem posameznem movie clipu animiras ta del telesa, in pri vsakem morebitnem gibu in na zacetku das funkcijo stop... recimo roka ima 2 mozna giba: skrci roko in dvigni roko... od frejma 1 do 20 s pomočjo kejfrejminga ali twininga animiras krcenje roke (pri twiningu ustvaris recimo dva layerja: layer 1 ki bo vsebova zgornji del roke in layer 2 ki bo vseboval spodnji del roke... animiras tako da od 1 do 10 se roka skrci in od 10 do 20 se zravna... na frame 1, 10 in 20 postavis funkcijo stop... od frejma 20 do 40 z istim postopkom animiras dvig in spust roke....
    isto naredis z vsemi ostalimi zelenimi premikajocimi deli...
    v main timeline od scene1 postavis movie clip clovek in mu doloci istanco, kateri bo na zacetku miroval...
    v layerju v katerem si postavil movie clip clovek ustvari motion tween... postavi en keyframe recimo na frejmu 50... pojdi na frame 50 in premakni cloveka iz enega konca lista na drugi.... na tistem frejmu ki bi zelel da clovek naredi kaksen gib z roko, nogo ali s cim drugim postavi keyframe in mu doloci funkcijo recimo:

    tellTarget ("_root.clovek.roka") {
    gotoAndPlay(20);
    }
    torej clovek bo na tem mestu dvigniv roko
    na tistem frejmu ki zelis spustit roko dolocis funkcijo :
    tellTarget ("_root.clovek.roka") {
    gotoAndPlay(20);
    }
    to je nakratko to...
    ce ti ni jasno... na ta isti forum... pa bom izdelal enga interaktivnega clovecka ki bo hodu po ekranu levo desno, pocepnu skocu dvigno roko s pritiski po tipkovnici in postavu .fla nekam na net in tle napisal url... pa bos lahko sam pogledal kako to narediti...
    veliko srece s tvojim delom...

    Stylee

    Član

    .::. 03/12/2002, ob 20:27

    tam ki sta una dva ;) je ubistvu ; in ) skupaj....

    BaTeMaN

    Član

    .:če si pa popolnoma nov:. 04/12/2002, ob 09:08

    Pa si poglej tweening med znalci. Tell target je že del action scriptinga. :)

    Pač kako dober si že ?!
    You Don`t Quit Racing Because You Get Old.
    You Get Old Because You Quit Racing.
    Forum> programje & tehnika> Premikanje človeka v flashu
     

    Skok na: