Registriraj se
Artservis1

Izmenjava
 












  • Logo(1)
  • razlika v ceni ....(3)
  • Dreamweaver vrašanje(7)
  • Delo dobi...(1)
  • Iščemo arhitekturne projektante!(0)
  • Okus 51. beneškega bienala umetnosti (0)
  • Splet 2.0? (0)
  • Reason - Šola z razlogom 5. del (1)
  • Animiran metulj (0)
  • Reason - Šola z razlogom 4. del (0)
  • Taktike & praksa: Seminar novomedijske umetnosti (0)
  • Povabilo k sodelovanju na festivalu HAIP10 (0)
  • Apple iPad: odiseja v vesolju? (0)
  • Game Developers Conference San Francisco 2010 (0)
  • Google Chrome Beta za Mac in Linux ter razširitve (0)

  • Forum> 2D animacija> Toon Boom Studio
    Stylee

    Član

    .:Toon Boom Studio:. 20/08/2003, ob 22:05

    Ljubitelji 2d animacije... poskusite ta progi... ostali boste prijetno preseneceni...

    V njem se skriva nekaj aplikacij ki sem jih v Flashu pogresal in nekaj ki si sploh nisem sanjal da lahko obstajajo...

    TBS vsebuje kamere, krivulje za kontrolirat velikost; pozicijo; hitrost;... po frejmih, lip sinhronizator... in se mogoce kaj vec kar nisem opazil....

    poskusite trial na Toon Boom Studio ne bo vam zal ;)

    uzivajte v novi dimenziji 2d animiranja ;))

    Flasher

    Administrator

    .::. 20/08/2003, ob 22:39

    me veseli, da si najdel pravi program zase (upam da je moj nasvet tudi kaj pomagal:)--btw. v izolo pridem samo z malo zakasnitvijo...v začetku septembra če bo vse po sreči)

    za program sem vedel da obstaja nisem pa ga še nikol probal. moram pa rečt da se mi zdijo funkcije ki si jih navedel zelo zanimive:gor:
    http://www.flasher.si
    segi

    Administrator

    .::. 20/08/2003, ob 23:15

    Bom probal, čeprav mi Flash do sedaj zadostuje... :)
    Življenje je prostitutka... Praktično je biti prva stranka in ne skrbeti za spolno prenosljive bolezni, ki te lahko doletijo.
    Toda, ko ostaneš brez penisa začneš resnično živeti!
    Flasher

    Administrator

    .::. 20/08/2003, ob 23:20

    jah toon boom je program namenjen animaranju in to je njegova poglavitna prednost pred flashom. če ne animiraš ga pač ne rabiš:) (tako kot toon recimo ni do te mere uporaben za splet kot flash)
    sicer bi lahko ljudje ki se s takim animiranjem ukvarjajo (Maniac recimo) povedli kaj več...zakaj ga/ne uporabljajo...maniac mislim da dela v flashu.

    mislim pa da je tudi nekaj dolarjev cenejši ta toon boom

    Sporočilo je spremenil/a Flasher [ 20.8.2003 ob 23:23 ]

    Sporočilo je spremenil/a Flasher [ 20.8.2003 ob 23:24 ]

    http://www.flasher.si
    segi

    Administrator

    .::. 21/08/2003, ob 00:41

    Upam, da bo maniac povedal kaj več...me res zanima...
    Življenje je prostitutka... Praktično je biti prva stranka in ne skrbeti za spolno prenosljive bolezni, ki te lahko doletijo.
    Toda, ko ostaneš brez penisa začneš resnično živeti!
    Stylee

    Član

    .::. 21/08/2003, ob 09:08

    flasher: poklici ko prides ne :) Ves da mi je pomagal... cepraw nisem tocno vedel kaj moram iskat... ma mi je pomagalo :)

    ja ta progy je precej usmerjen v animacijo ja :)

    Maniac

    Forum moderator

    .::. 06/10/2003, ob 16:13

    Malo pozen odgovor (huh, bo treba bolj redno obiskovat stran :)).
    Kolikor sem probaval Toonboom je odličen program in precej bolj primeren za animacijo kot Flash. Sam sicer res še kar uporabljam Flash, ampak samo zato, ker sem ga pač navajen. Poleg tega pa ima tudi večinoma vse funkcije, ki jih sam potrebujem... ok, kamera je "pain in da butt", predvsem kadar želiš ustvarit prepričljiv multi-plane efekt (če ne paziš, vse skupaj izpade prej kot premikanje papirnatih kulis kot pa 3d efekt ;)) ampak še vedno se da tudi to zaobit z nekaj prilagajanja hitrosti premikanja (slow-in, slow-out), itd..

    combe

    Član

    .::. 06/10/2003, ob 16:51

    toon boom je bridge med klasicnimi animatorji in "starim" oz. tapravim procesom animiranja in novejsim FLASH-om

    mislim, da je kle US animation al kdo ga ze dela zavohu trzno niso, da se tud rokodelci lahko lotijo izdelave flash animacij za web, pa cartoon network itd

    dejansko s toon boom-om ni treba pucat linij pac orodja so osnovna, lihg table pa onion skinning tu, tko, da se marsikater klasicni animator hitro privadi

    sam wacoma nuca:es:
    vcasih bi blo boljs gledat peep show koT pa vnasat korekture....
    gorazd

    Član_

    .::. 05/12/2003, ob 18:59

    Saj obstajajo se drugi dobri programi za 2d animacijo. Seveda vsi boljsi od flasha v tem oziru:
    Softimage Toonz (mislim da se najblizje Toon Boom studiu, ki mislim da je dosti nov)
    Adobe aftereffects, ki je odlicen produkt(podobni so se: commotion, combustion, shake in se vsi uporabljajo tudi za postprodukcijo)
    Painter, ki je odlicen za risano animacijo

    Pa se se jih najde

    In ko se spoznas s katerimkoli od njih, vidis da je flash res hudo primitiven kar se animacije tice, kar se tice intereta pa se vedno standard
    veseli i zdravi bili, lipicki studenac pili
    Maniac

    Forum moderator

    .::. 06/12/2003, ob 11:27

    Pozdravljen Gorazd,
    se strinjam z napisanim, moram pa dodat: boljši, pa tudi dražji :[ (vsaj kar se "primerljivih" vektorskih programov tiče)
    Če se ne motim, je Softimagova (Toonz) licenca za video kvaliteto izvoza okrog $9,000... proti 350$, kolikor stane Toonboom.

    segi

    Administrator

    .::. 06/12/2003, ob 12:29

    Flah je primitiven. Se strinjam. Samo vam pa povem, da mi je njegova primitivnost na čase všeč, sploh, ko želiš narediti neko simple stvar, ki jo Illustrator zakomplicira v nedogled. :rolleyes:
    Življenje je prostitutka... Praktično je biti prva stranka in ne skrbeti za spolno prenosljive bolezni, ki te lahko doletijo.
    Toda, ko ostaneš brez penisa začneš resnično živeti!
    gorazd

    Član_

    .::. 06/12/2003, ob 16:14

    Cena je nekaj, na kar nisem gledal. To je res. Samo so tudi namembnosti programov cisto drugacne. Ce delas kaj, kar se bo prikazovalo na TV na flash lahko mirne volje pozabis, ker takih izdelkov pac ni niti sposoben delati, niti ni namenjen temu. Obstaja en primer v zgodovini, ko so za opremo neke oddaje uporabili flash, vendar je ta sposoben narediti le tovrsten izgled. Za vse drugo se je treba zateci k pravim animacijskim programom, ki pa seveda niso sposobni narediti malega swf-ja.

    Z drugimi besedami: za na avtocesto ferari, za njivo pa traktor

    Segi, a ta primer s flashem in Illustratorjem si dal za gibajoco ali still zadevo?
    veseli i zdravi bili, lipicki studenac pili
    segi

    Administrator

    .::. 06/12/2003, ob 16:36

    @gorazd: Primer sem dal za negibajočo sliko. V bistvu pa sem hotel povedati, da je včasih primitiven način kar všečen, seveda pri simple stvareh. Pa naj si gre za animacijo ali 2d stoječo sliko :)
    Življenje je prostitutka... Praktično je biti prva stranka in ne skrbeti za spolno prenosljive bolezni, ki te lahko doletijo.
    Toda, ko ostaneš brez penisa začneš resnično živeti!
    gorazd

    Član_

    .::. 06/12/2003, ob 17:51

    izrazam strinjanje
    veseli i zdravi bili, lipicki studenac pili
    Maniac

    Forum moderator

    .::. 07/12/2003, ob 14:56

    Ja, se strinjam. Flash je v prvi vrsti namenjen internetu. Kar je hkrati njegova prednost in slabost. Dobro je, da je hiter, da so fajli dokaj majhni in da ima nekaj stvari rešenih res odlično... slabo pa, da je precej omejen in moraš zato za maksimalen učinek skakat po nekaj različnih programih (pretvarjanje v vektorje, dodajanje efektov, itd.)... in jasno, kakšno strašno mixanje 2d&3d, ki je zadnje čase tako popularno, je bolj kot ne nemogoče.

    Kaj pa vem.. ko sem malo probaval 2d programe namenjene tv animaciji, sem dobil občutek, da njihova prednost pravzaprav ni v tem, da bi imeli pri sami animaciji kaj bistveno bolj napredne funkcije od npr. Flasha (prej bi včasih rekel da obratno... nekateri so namreč že prav nemarno zastareli), pač pa v tem, da je njihov uporabniški vmesnik bolj prilagojen za okus klasičnih animatorjev, da imajo vse na enem mestu (skeniranje, dodajanje efektov, itd..) in da ciljajo na studijski način dela (moduli). Enim to ustreza, drugim ne.

    Vseeno mislim, da je za povprečnega uporabnika, ki ga veseli 2d animacija, Toonboom odlična izbira. Nenazadnje, 2d je pač 2d. Če animacija ne izgleda dobro v Toonboomu, tudi v 20x dražjem programu ne bo nič boljša :)

    Sporočilo je spremenil/a Maniac [ 07.12.2003 ob 18:16 ]


    Stylee

    Član

    .::. 07/12/2003, ob 16:34

    jaz v flashu predvsem pogresam blur, in mogoce se kak drugi efekt...

    Stylee

    Član

    .::. 07/12/2003, ob 16:35

    aja, pa se za tiste ki uporabljajo flash samo za risanje... tantofa nabavte si freehand, ni velike razlike... mogoce je celo boljsi...

    gorazd

    Član_

    .::. 08/12/2003, ob 17:43

    odgovor na Maniacovo sporocilo:

    Bolj napredne funkcije pri animiranju od Flasha ima zelo izrazito Adobe After Effects. Kot se spominjam(morda tudi ne prav) ima tudi Adobe Live Motion, ki naj bi bil flashu konkurenca neke bistvene stvari bolje resene. S tem mislim locene keyframe za position, rotation, anchor point, scale in transparency.
    Tudi AfterEffects prav tako kot vecina ostalih za video proizvode ima to reseno po tem principu. Zato se dostikrat zalotim pri preklinjanju ob uporabi flasha, saj so v enem keyframe-u zapisani vsi te podatki, kar pri animiranju meni kmalu postane motece.
    To mislim da je velika prednost Live Motion-a, vendar ga ne poznam tako dobro, da bi ga lahko kakorkoli drugace primerjal.
    Pri AfterEffectsu obstajajo tudi vgrajeni bluri, transfer modes (multiply, add, screen...)
    Veliko lazje je delati shape tweening, ker se da vsako tocko animirati posebaj.
    Obstaja tudi vec kot 200 plug-in-ov za doticni program(ce stejemo posebaj, ne 200 sklopov)
    Ima 3d funkcijo, lahko postavljamo luci in nastevati se da v nedogled.
    Mislim da je prednost tega vsega tudi ce zelis delati preproste reci, ker recimo da bi neke preproste reci delovale nujno potrebujes motion blur, ki ga vsi takoimenovani TV-design oziroma compositing programi imajo.

    Seveda pa ima vsak svoj okus in svoje potrebe, in zakaj bi vsi rajsi delali s temi programi kot s flashem.

    Vendar imajo pa vse flasheve funkcije in se dosti uporabnih vec(razen skriptinga in seveda eksporta za internet)

    Pa to je govoreno za eno vrsto animacije. Toon Boom Studio, pa Painter, pa Toonz so pa za cisto drugo vrsto, pa so ful fini, ker so preprosti za uporabljat, in s tem lahko ogromno naredis.

    No, lahko bi ze nehal.

    Cao
    veseli i zdravi bili, lipicki studenac pili
    Maniac

    Forum moderator

    .::. 08/12/2003, ob 23:44

    Hoj Gorazd,
    z "animacijskimi programi" sem v bistvu imel v mislih bolj tiste prav specifično namenjene klasični animaciji- CTP, Retas Pro in ostale.
    Za After Effects sem pa že slišal da naj bi bil odličen (sam sem za editing uporabljal Premiera, ki pa ga AE menda strese iz hlač..).

    Osebno mi je zelo pri srcu Painter, nisem pa ga še nikoli poskusil uporabiti za samo animiranje... bi znalo biti zanimivo :)

    gorazd

    Član_

    .::. 09/12/2003, ob 16:02

    A tako?
    Ja, Painter je super za klasicno animacijo. Ce ga imas, in znas delati neanimirane zadeve nanj, poizkusi animacijo. Samo ene dve funkciji vec potrebujes.
    Ko gres na file>new pritisnes animacijo ali nekaj takega pise, pa te vprasa po koliko frajmih, pa jih napises nekaj. Pa najvec 720x576 daj velikost frejma(TV resolucija, vec zelo tezko rabis)

    Pa potem obkljukas, da bi rad recimo 5 leyers of onion skina videl. Pa zacnes

    Ce pa zelis videti polprosojno se prejsnje frejme, toraj onion skin pa pritisnes Ctrl + T.

    Samo za zacetek rajsi ne nucat vecih leyerjev. Delaj vse na canvasu. Je ena finta mala tle, samo o tem kdaj drugic.
    veseli i zdravi bili, lipicki studenac pili
    Forum> 2D animacija> Toon Boom Studio
     

    Skok na: