Registriraj se
cc

Izmenjava
 












  • Logo(1)
  • razlika v ceni ....(3)
  • Dreamweaver vrašanje(7)
  • Delo dobi...(1)
  • Iščemo arhitekturne projektante!(0)
  • Okus 51. beneškega bienala umetnosti (0)
  • Splet 2.0? (0)
  • Reason - Šola z razlogom 5. del (1)
  • Animiran metulj (0)
  • Reason - Šola z razlogom 4. del (0)
  • Taktike & praksa: Seminar novomedijske umetnosti (0)
  • Povabilo k sodelovanju na festivalu HAIP10 (0)
  • Apple iPad: odiseja v vesolju? (0)
  • Game Developers Conference San Francisco 2010 (0)
  • Google Chrome Beta za Mac in Linux ter razširitve (0)

  • Forum> 3D animacija> spet 3ds max..
    Lara-K

    Član

    .:spet 3ds max..:. 04/07/2003, ob 13:32

    Spet max... zanima me kako dam not v ozadje sliko da bi po sliki pol lahko modelirala..
    Zanima me se kako bi naredla nek mesh, ki bi zgledal kot plosca z luknjami, da mi ne bi popacilo mesh ko ga izvozim (mislim mesh zgleda ok, samo ko dam texture gor, mi bump texture zgledajo napacno). V postev ne pridejo boleans, pa tudi s splines sem ze naredla pa mi ga vseeno malo notri popaci, tako da mi pol v drugem programu texture ne zgledajo prav lepo, ce ima kdo kaksen pametn nacin... hvala za odgovore
    http://lara-k.zipp.nu
    Lara-K

    Član

    .::. 05/07/2003, ob 14:14

    Okey, vidim da nima noben pojma... prvo sem ze postekala, drugo pa zgleda da se bom mogla se mal pozanimat okoli.. thanks vseeno..
    http://lara-k.zipp.nu
    Forum> 3D animacija> spet 3ds max..
     

    Skok na: